Hoe kunnen we jou helpen?

FAQ

Producten

Het item dat ik wil, is niet op voorraad. Wordt het weer aangevuld?

Het spijt ons dat het item waarin je geïnteresseerd bent, niet op voorraad is. Af en toe worden, afhankelijk van de stijl, items en maten aangevuld. We updaten onze website elke week. Als je wilt, kun je je abonneren op onze nieuwsbrief om een melding te krijgen wanneer een item weer op voorraad is.

Kun je niet wachten? Het is mogelijk dat een van onze officiële retailers het item nog op voorraad heeft. Bel ons gewoon of stuur een e-mail naar orders@theobastore.com zodat we dit voor je kunnen controleren.

Welke kledingmaat moet ik nemen?

Sommige van onze items vallen normaal, terwijl andere items een bredere of smallere pasvorm hebben. Daarom raden we je aan om de productpagina van het item waarin je geïnteresseerd bent te bekijken. Als er een afwijking in de pasvorm is, staat dit in de beschrijving vermeld.

Kun je meer informatie geven over een specifiek product?

We staan voor je klaar! Neem contact met ons op via chat of e-mail wanneer je meer informatie wilt over een product. We helpen je graag!

Hoe verzorg ik mijn items?

Alle items in onze collecties zijn voorzien van een waslabel. We raden je sterk aan om altijd de instructies op dit label te volgen. Als je aanvullende vragen hebt of verder advies wilt, neem dan contact met ons op.

Verzending

Ik heb net een bestelling geplaatst, is het nog mogelijk om mijn bestelling te wijzigen of annuleren?

Om alle bestellingen snel te verwerken, sturen we alle bestellingen onmiddellijk naar ons magazijn om te worden gepickt, verpakt en verzonden. Zodra je bestelling is betaald en verwerkt, is het niet langer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Als de bestelling nog niet is verwerkt, kun je deze annuleren door contact met ons op te nemen via orders@theobastore.com (let op, het kan tot 48 uur duren voordat we antwoorden, dus je annulering en verwerking kunnen elkaar kruisen).

Zodra je bestelling is gepickt, is het niet langer mogelijk om de bestelling te annuleren of te wijzigen. Weiger het pakket bij de deur bij levering. Het zal dan op onze kosten naar ons magazijn worden geretourneerd. Zodra de retourzending in ons magazijn is verwerkt, zullen we je retourzending verwerken en je aankoopbedrag terugbetalen.

Ik heb een fout gemaakt met mijn afleveradres. Wat kan ik doen?

Als je per ongeluk het verkeerde adres hebt ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om dit probleem voor je op te lossen. Houd er rekening mee dat de levering van je pakket kan worden vertraagd.

Om snelle verwerking te garanderen, worden bestellingen onmiddellijk naar ons magazijn gestuurd zodat ze zo snel mogelijk kunnen worden verpakt en verzonden. Zodra je bestelling is verwerkt, is het helaas niet langer mogelijk om aanpassingen te maken.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij bieden het volgende verzendschema aan tijdens niet-uitverkoopperiodes:

Leveringen binnen Nederland:

Alle bestellingen die voor 21.00 uur op werkdagen zijn geplaatst, worden binnen de volgende 1 tot 3 werkdagen verzonden. We bieden standaard verzending naar je gewenste adres. Als de bestelling binnen 3 werkdagen wordt verzonden, zou de levering moeten plaatsvinden tussen 1 tot 3 werkdagen na verzending.

Leveringen binnen België, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg:

Na verzending binnen 5 tot 9 werkdagen.

Leveringen binnen Europa:

Na verzending binnen 7 tot 10 werkdagen.

Leveringen naar alle andere landen:

Na verzending binnen 9 tot 12 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per adres en worden tijdens het afrekenen berekend.

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 7 dagen na ontvangst retourneren door ons een e-mail te sturen naar order@theobastore.com of door naar onze winkel te gaan op:

The OBA Store
Van der Palmkade 16
1051 RE Amsterdam

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

De producten moeten ongedragen, ongewassen, onbeschadigd, ongewijzigd, en in dezelfde staat als verkocht zijn. Originele labels moeten intact zijn en producten moeten in de originele verpakking worden geretourneerd.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant.

Wat moet ik doen als ik beschadigde goederen ontvang?

Meld eventuele schade direct na ontvangst via order@theobastore.com met een foto en beschrijving van de schade. We zullen een terugbetaling regelen en je kunt een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb je nog vragen?

Neem dan contact met ons op via onderstaande knop